Dag #29 en #30

26 februari 2015 - Amsterdam, Nederland

Bangkok

Sawadee luitjes!

In de wijk Sukhumvit liggen veel uitgaansgelegenheden, winkels, dure appartementen en grote hotels. En eindelijk weer locals die langs de weg voor je koken. Dit hebben we in het zuiden helaas nauwelijks gezien. In de wijk Sukhumvit ligt een van de drukste hoofdweg van de stad. Er zijn gedurende de hele dag verkeersopstoppingen. De Skytrain gaat dwars door een groot gedeelte van Sukhumvit en deze zat ook behoorlijk vol.

We merkten al snel dat deze wijk en omgeving véél welvarender is dan de buurt waar onze reis begon. De een na andere wolkenkrabber schoot voorbij toen we naar het Lumphini park liepen! De beste tijd om het park te bezoeken is voor 7 uur 's ochtends als de lucht nog relatief schoon is en er Tai Chi beoefend wordt door Chinese inwoners van de stad. Tegen de avond, als de temperatuur weer afneemt, worden er gratis aerobics lessen gegeven. Ook zie je veel mensen die aan het joggen zijn over het 2,5 km lange pad dat is aangelegd in het park.

De allerlaatste avond zijn we naar het Lebua hotel gegaan om aan een Skybar op de 64ste verdieping onze geweldige reis door Thailand af te sluiten. Een betere afsluiting hadden we niet durven dromen. Wat een uitzicht!!! De bediening was top maar dat mag ook wel voor 2 cocktails van bijna €50,-.

< Meneer wilt u een foto van ons maken?

> Ofcouse!

Hij schoot er wel 20 haha.. in allerhande posities!

Na deze bizarre ervaring gingen we richting ons verblijf om de tassen in te pakken. Met streetfood en Chang bier gingen we de kamer op. Toen kwam het besef, de laatste nacht! Ohh wat gaan we Thailand missen. Gelukkig hebben we genoeg foto's om altijd van te blijven genieten en om met jullie te delen.

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties tijdens onze reis en we zien ons hopelijk snel.

xxx Serv & Veer

1. José:
    26 februari 2015
    Zo te horen hebben jullie een geweldige reis gemaakt.
    Leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken.

Goeie reis terug en hopelijk tot binnenkort.
    Lieve groet, Frans en José