Dag #15 en #16

12 februari 2015 - Krabi, Thailand

Dag #15 en #16
Krabi Town

De helft van onze reis is helaas al voorbij, de tijd vliegt!
Het positieve is dat we het Noorden verruilen tegen het zonnige Zuiden. Relax... take it easyyyy!
De terugreis van Pai naar Chiang Mai verliep trouwens véél beter dan de heenreis. Petje af voor deze chauffeur! En de 2 vluchten gingen ook goed. Vervolgens de bus naar Krabi stad genomen om een verblijf te regelen.
We hadden 2 nachten bij een hotel geboekt dus tijd genoeg om bij te komen van de reis. Helaas had Krabi stad ons weinig te bieden. Behalve de Wat Tham Seua tempel die net buiten het centrum ligt en een super drukke avondmarkt om te eten. Dat was smullen! De tempel hebben we helaas niet gered. Deze telde namelijk meer dan 1300 treden, geen normale treden.. ongelofelijk steil, afgebrokkelde stukken en gloeiend hete leuningen. Onverantwoordelijk met 35 graden! Bij de 326ste of zoiets met knikkende knieën en het zweet tussen de billen, de kont gekeerd. De volgende morgen bij ons hotel tickets gekocht om met de boot naar Ko Phi-Phi te gaan.
Conclusie Krabi stad: tegenvaller, maar prima om vanuit daar verder te reizen naar de stranden.